הקמתם אתר תדמית על מנת לחזק את המותג שלכם ברחבי הרשת ואינכם יודעים כיצד למשוך אליו גולשים? אל תדאגו. אתם לא לבד. מה גם שישנן הרבה טקטיקות שמאפשרות לכם ללמוד כיצד לעשות זאת. כדי שתבחרו טקטיקות שאכן פועלות באופן מוכח, מומלץ לחבור לכל אנשי המקצוע בתחום שיכולים לקדם אתכם, תרתי משמע, ולעזור לכם להגיע לתוצאות שקיוויתם להשיג.
בניית אסטרטגיית תוכן
במשפט אחד: יצירת תוכן טוב, איכותי ורלוונטי. בניתם אתר תדמית? כך תתחילו להביא אליו גולשים בדיוק! אם אינכם בטוחים איך נראה תוכן טוב התחילו לעשות שיעורי בית ולחקור את הנושא. כנסו לאתרים של מתחרים, אלו שנמצאים במקום הגבוהים בדירוגים ובדקו את איכותו של התוכן שלהם. לאחר מכן שלבו כוחות עם מומחים לקידום אורגני בגוגל (שמן הסתם מבינים גם בכתיבת תכנים שגוגל אוהב לקדם), ובנו יחד אסטרטגיית תוכן שמדברת בשפה של המותג שלכם.
ענו על השאלות של הגולשים באמצעות התוכן
רוב האנשים פונים לגוגל כשיש להם שאלה ותפקידו של גוגל לספק להם תשובות. כדי להביא גולשים אל האתר עליכם לכתוב תוכן שימושי שיענה במדויק על השאלות הגולשים שאליהם אתם מכוונים. זה דורש מכם להכיר את הגולשים שלכם, לעשות מחקר מילות מפתח, ולמצוא בפועל את השאלות הנפוצות שכדאי לענות עליהן, אבל כך תוכלו ליצור תוכן ממוקד מטרה שיגרום לגוגל להפנות את הגולשים לאתר שלכם כשהם מחפשים תשובות.
כתבו תוכן שימשיך להיות רלוונטי לעד
תוכן איכותי הוא כזה שממשיך להיות רלוונטי גם לאחר פרסומו. ישנם תכנים, כמו למשל תכנים חדשותיים, שמתיישנים במהירות, לעומת אחרים שנשארים רלוונטיים תמיד. תוכן שנשאר רלוונטי יכול למשוך גולשים אל האתר לאורך זמן ולהכניס אליו זרם קבוע של תנועת חיפוש. תוכן כזה מציע יתרונות רבים: החל בערך מתמשך, לימודי וחינוכי, דרך בניית המותג כמקור סמכות בתחום, ועד משיכת קישורים אל האתר בזכות אותה איכות.
במקרה הזה, נראה שהאורך קובע
בכל הנוגע לאורכו של כל תוכן, אין נכון או לא נכון, אלא שיש לכסות את הנושא על הצד הטוב ביותר. עם זאת נראה כי תכנים ארוכים עושים את העבודה טוב יותר. תכנים ארוכים מובילים לדירוגים טובים יותר לעומת תכנים קצרים באותו הנושא, תכנים ארוכים מקבלים יותר שיתופים, תוכן ארוך יכול להמיר את הקוראים שלכם ללקוחות ועוד. משזה נאמר זכרו שלא רק האורך של התוכן קובע אלא גם איכותו.