ניהול עסקים בעידן החדש

ניהול עסקים

עסקים רבים בישראל הוקמו על ידי עולים חדשים שהגיעו ארצה מכל מדינות העולם לפני שנים רבות. הם פתחו עסקים באין ספור תחומים וניהלו אותם בהצלחה לאורך עשרות שנים. מדובר במפעלים בתחומי התעשייה, בעסקים בתחומי המזון, המסחר ועוד. עם השנים התווספו לניהול ותפעול העסק שלהם הילדים שהם דור שני לעסק ולעיתים גם הדור השלישי עם בני הזוג שלהם. הצעירים למדו באוניברסיטאות או במכללות את תחומי העיסוק של החברה שמנוהלת שנים על ידי זקני השבט וכך לאט לאט כולם התברגו פנימה כדי לבצע ניהול עסקים באופן מיומן וכדי לנהל חברה איכותית וברמת ניהול ושירות גבוהה.

עם השנים והקידמה תחומים רבים אינם כעת כפי שהיו בעבר, כמו לדוגמה נושאי שיווק ופרסום. הצעירים מעודכנים בשיטות החדשניות ומודעים לאפקטיביות הרבה שלהם כמו לדוגמה קידום אתרים בדרך של seo קידום אורגני. המבוגרים לא שמעו על כך ולא מבינים בכך לחלוטין ולכן הנושא נראה להם מפתיע והם לא כל כך מאמינים בו בתחילת הדרך. זו הסיבה שהצעירים שלמדו ניהול עסקים מלמדים את הדור המבוגר ומקנים להם את כל הידע המקצועי כדי שיבינו את המעטפת החדשה, את שלבי העבודה ואת התוצאות שעשויות להיות מהמהלך החשוב הזה.

ניהול עסקים בחברות וותיקות

בחברות וותיקות רבות ניהול עסקים מתבצע כפי שהיה בעבר ואין רצון לפרוץ קדימה, כיוון שהחברה מצליחה. אך עם כניסתם של הצעירים לנעליהם של המבוגרים רואים את ההתחדשות שמתרחשת גם במקומות הללו.

בשלב ראשון הצעירים דואגים שיהיה לחברה אתר אינטרנט מכובד שמכיל את כל נתוני הפעילות העסקית של החברה. במקרים רבים הלקוחות מכירים פן אחד של החברה ולא מודעים לכך שהם עוסקים בשלוחות רבות נוספות שנושקות לתחום הפעילות המרכזי.

אתר מכירות אינטרנטי

אחד הנושאים החשובים ביותר הוא הקמה של חנות אינטרנטית לצורך מכירת המוצרים שהחברה מייצרת או מייבאת. מדובר בהכנסה נוספת שהיא משמעותית ביותר כיוון שהישראלים אוהבים מאד לרכוש on line . בדרך זו המחזור העסקי הכללי של החברה יגדל באופן משמעותי ויעצים את הפיתוח העסקי. כיוון שהצעירים יבצעו את ההכנה הבסיסית הכוללת שירות מעולה ללקוחות, הפעלת לוגיסטיקה מיטבית המעניקה שירות מהיר ואספקה של מוצרים איכותיים, קיימת סבירות גבוהה שהלקוחות יחזרו לרכוש שוב באתר אינטרנט זה. בדרך זו הם מקדמים ניהול עסקים בדרך שלא הייתה מוכרת למבוגרים אך עם תוצאות, אי אפשר להתווכח.

קידום אורגני לאתר האינטרנט של החברה

בסיס הפעילות העסקי הוא קידום אורגני לאתר האינטרנט. המטרה של הפעולה הזו היא לחשוף בפני הציבור את האתר המושקע כדי שהגולשים ייכנסו לאתר ויקבלו ממנו ערך מוסף. הם יקראו מידע מקצועי ומאמרים והדבר יסייע להם בתחום שבו הם עוסקים או מתעניינים.

בקטגוריה של ניהול עסקים המטרה היא להפוך כל גולש ללקוח פוטנציאלי, אשר יכיר את המוצרים שהחברה מציעה לקהל וירכוש את הפריטים הדרושים לו.

 

 

מאמרים נוספים
בואו נדבר :)