בניית אתרים בוורדפרס

אם אתם בוני אתרים מנוסים או שאתם מנסים לבנות אתר באופן עצמאי – בטח שמעתם על מערכת וורדפרס. כיום, מערכת וורדפרס היא המערכת לבניית אתרים הנפוצה ביותר בעולם, רבים מנסים ללמוד את המערכת בין אם באופן מקצועי ובין אם באופן פרטי. למערכת יש יתרונות רבים ובמאמר זה נציג אותם.

וורדפרס – מערכת פשוטה וקלה לשימוש

היופי במערכת וורדפרס הוא שהמערכת כל כך קלה ואינטואיטיבית שגם איש "רגיל", כלומר לא בונה אתרים או בעל השכלה קשורה יוכל לבנות אתר באמצעות המערכת בקלות ובלי "לשבור את הראש". המערכת בנויה כך שניתן להבין את הפעולות השונות תוך כדי השימוש. המערכת מציעה מבחר ענק של תבניות ותוספים להורדה שיוכלו להקל עליכם על השימוש בה.

בניית אתר במחיר לכל כיס

כיום, מחיר האתרים עלה בעקבות מהפכה ממשית בנושאים של חווית משתמש ועיצוב דינאמי. אלו גורמים לאתרים להיות יותר נגישים, מהירים, יפים וממירים לפעולה. עובדה זו מקשה על רבים "לקנות" אתר אם הם רוצים אתר שהשימוש בו לא מקצועי. מערכת וורדפרס היא חינמית. כן תוכלו למצוא תוספים בעלות נוספת וכן תצטרכו לרכוש דומיין ואחסון אך העלות של הפרמטרים האלו נמוכה למדי ולכן החלטה על בניית אתרים בוורדפרס מתאימה לכל כיס.

אתר שמותאם למנוע החיפוש גוגל

כל אחד רוצה שהאתר שלו יופיע בגוגל בין התוצאות הראשונות. אם אתם לא מבינים בתחום, תנו לנו לספר לכם שמדובר על תורה בפני עצמה ויש אנשים שתחום זה הוא המקצוע שלהם והם עוסקים רק בזה. מערכת וורדפרס מותאמת לצרכים של גוגל כך שגוגל יכול לסרוק אותה בקלות. כלומר, אם האתר בנוי נכון האופטימיזציה של המערכת תהיה מקסימלית וכך יותר אנשים יוכלו למצוא את האתר שלכם בקלות.

האם למערכת וורדפרס יש חסרונות?

כן. מאחר ומדובר על מערכת קוד פתוח ומאחר והיא מוגשת לקהל הרחב ללא עלות – יש מספר בעיות עם המערכת שיכולים להשפיע על האתר שלכם. בעיות כמו אבטחה, עדכוני של תוספים, של גרסאות עבודה ועוד. דעו כי ניתן להתמודד עם החסרונות האלו ובמקרה של וורדפרס היתרונות עולים על החסרונות.

לסיכום, בחירה במערכת וורדפרס היא הבחירה המנצחת

לאור מספר היתרונות הרבים שהצגנו במאמר, ניתן לראות כי מערכת וורדפרס היא בחירה מעולה לבוני אתרים מתחילים או למקצועיים שרוצים להפיק יותר מתהליך בניית האתר שלהם. העובדה שהמערכת קלה להבנה, זולה, נגישה, מותאמת לצרכי גוגל ויעילה הופכת אותה למשתלמת במיוחד. נסו לבנות את האתר שלכם במערכת וורדפרס, אתם לא תתחרטו.

מאמרים נוספים
בואו נדבר :)