בחירת ציוד היקפי לבונה אתרים

עוסקים בבניית אתרים? על פי ההערכות עדכניות, ברשת האינטרנט קיימים כיום מעל 1.5 מיליארד אתרים (ויש הטוענים אפילו מעל 2 מיליארד). על מנת לבנות את האתרים המוצלחים, שמושכים טרפיק מרשים ונראים נהדר, יש צורך בציוד היקפי מתאים. קבלו כמה כללים לבחירת הציוד הטוב ביותר שיעזור בבריאת עולמות תוכן של אתרים משובחים.

מחשב נייד שהולך איתך

הציוד שכל בונה אתרים צריך, מתחיל כמובן עם מחשב איכותי. במידה ואתה מגיע לעיתים ללקוחותיך השונים, אתה צריך מחשב שילך אתך לכל מקום. בחר על פי כמה כללים: העדיף מחשב איכותי, בעל מעבד טוב ומשקל נוח. דוגמא לכך יהיה מחשב נייד לנובו i7. לרוב אין צורך להשקיע יותר מדי במעבדים הכי מהירים, אלא אם כן אתה לא רק בונה אתרים, אלא גם מספק שירות של עיצוב גרפי ברמות גבוהות.

עכבר אלחוטי ארגונומי

בין אם תשתמש במחשב נייד ובין אם במחשב שולחני נייח, אתה צפוי לעבוד הרבה עם העכבר. כיום מקובלים מאוד הדגמים האלחוטיים, אך שים לב שלא כולם דומים אחד לשני. העדף לבחור דגם בעל עיצוב ארגונומי. המשמעות היא שתוכל להקל על העומס שמוטל על כף היד. תוכל למנוע מעצמך כאבים ואי נוחות, אפילו לאחר יום עבודה עמוס במיוחד. אגב, גם מקלדות ניתן להשיג באיכות ארגונומית גבוה. בנוסף, מומלץ להיעזר בפד לעכבר ובפד למקלדת, שמפזרים את העומס ומשפרים את מצב האצבעות בזמן הקלדה, הקלקה וכל פעולה אחרת.

כונן חיצוני לגיבוי אתרים

יתכן מאוד שתשתמש לאורך זמן עבודתך, בשירות של גיבוי בענן. יחד עם זאת, מומלץ בכל לשון של המלצה, להשתמש בגיבויים נוספים שאינם מחוברים לרשת. מקצועני אינטרנט ומחשבים ממליצים להשתמש באמצעי גיבוי חיצוניים, בעל נפח ראוי לשמו. כוננים חיצוניים טובים מספקים כמה יתרונות. קודם כל, מקבלים נפח אחסון נוסף, מעבר לכונן קשיח רגיל. בנוסף, המידע בכוננים הללו נשמר זמין גם ללא חיבור אונליין. כמו כן הכל מוגן מפני ווירוסים או מתקפות כופר (ש"נועלות" או מצפינות את המידע השמור במחשב).

ציוד היקפי לפגישות אונליין

כבונה אתרים בתקופת הפוסט קורונה, סביר להניח שתיפגש עם רבים מלקוחותיך בפגישות אונליין. על מנת להשיג חוויה מקצועית ולהציע שירות יעיל במיוחד, כדאי להיעזר בציוד היקפי מתאים. לדוגמא, אפשר לרכוש רמקול איכותי ומיקרופון, כך שלקוחותיך יוכלו לשמוע אותך ותוכל להאזין להם, טוב יותר. נוח וכדאי להיעזר במצלמת רשת איכותית, שנמכרת כיום במחירים נוחים. כך ייראו אותך היטב בכל שיחה או פגישה. החוויה המקצועית והמסרים שאתה מעביר, בונים את המוניטין ועוזרים לך לבנות את עצמך.

לוח גרפי – נוח להכין סקיצות

לסיום, תוכל לרכוש לוח גרפי או טאבלט גרפי. עזרים אלה יוכלו לעזור לך להכין סקיצות בצורה מאוד נוחה. לאחר מכן ניתן לעבד את התוצר, תוך שימוש בכלים גרפיים מובנים או עזרים טכנולוגיים נוספים.

מאמרים נוספים
בואו נדבר :)