fbpx

קידום ממומן בגוגל – 9 טיפים לקידום מנצח

זמן קריאה : 4 דקות

האינטרנט הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, כאשר לא מעט אנשים משתמשים בו ככלי למציאת אנשי מקצוע או שירותים שונים. באותה נשימה ניתן להגיד כי מרבית החיפושים של משתמשים ברחבי העולם נעשים במנוע החיפוש שכל אחד מאיתנו מכיר – גוגל. לפיכך לא ניתן להישאר אדישים לחשיבות של פרסום בגוגל, כאשר ניתן באמצעות פרסום יעיל להגיע לעשרות אלפי אנשים בתוך זמן קצר.

על מנת שתוכלו לבצע קידום ממומן בגוגל בצורה יעילה ונכונה, החלטנו להרים את הכפפה ולרכז עבורכם את כל הטיפים השכיחים ביותר. כך תוכלו לדעת שאתם פועלים בדרך הנכונה, ותוכלו להגיע למצב שבו אתם מריצים קמפיין בגוגל בצורה היעילה ביותר.

 

1. עמודי נחיתה הם הדרך היעילה ביותר להשגת לידים

 

אם אתם מצליחים להביא גולשים לעמוד הנחיתה שלכם, עשיתם צעד משמעותי שבעתיד תוכלו להפוך אותם ללקוחות. קידום ממומן בגוגל יכול לסייע לכם להפוך את עמודי הנחיתה לאחד מהכלים החזקים ביותר שעומדים לרשותכם, כאשר בעמוד תוכלו להבליט את כל היתרונות של העסק שלכם. תוכלו גם לציין מה הגולש ירוויח כאשר יפנה אליכם, ואפילו תוכלו להוסיף כמה המלצות של לקוחות מרוצים.

המטרה שלכם היא שהגולש ישאיר לכם את הפרטים שלו, לכן אתם צריכים להשאיר טופסי יצירת קשר בכמה מקומות בתוך הדף נחיתה. ברגע שהפרטים של הגולש נמצאים אצלכם, בתוך זמן קצר תוכלו להפוך אותו ללקוח שלכם.

 

2. הנגישו את האתר או את דף הנחיתה לסמארטפונים ומכשירים ניידים

 

לא רחוק היום שבו כל הגולשים שיכנסו לאתר או לדפי הנחיתה שלכם יעשו זאת אך ורק דרך סהמארטפונים והמכשירים הניידים, ואתם כמובן חייבים להיות ערוכים ליום הזה. ניתן להגיד כי גם היום מרבית הגולשים שנכנסים לאתר או לדף הנחיתה שלכם עושים זאת דרך אותם מכשירים.

על מנת שתוכלו להניע אותם לפעולה אתם חייבים לגרום להם להרגיש בנוח באתר או בדף הנחיתה. תשימו דגש על הגלישה דרך המכשירים הללו, וכמובן תבדקו כל הזמן כי כל הפרטים של העסק ויצירת הקשר נמצאים במקומות שאי אפשר לפספס.

 

3. אל תשכחו לעשות רימרקטינג – זה המפתח להצלחה

 

גם אם הגולש לא השאיר לכם פרטים בפעם הראשונה שהוא נכנס לאתר או לדף הנחיתה שלכם, אתם לא צריכים להגיד נואש. באמצעות רימרקטינג תוכלו לעקוב אחריו לכל האתרים שאליהם הוא נכנס, ולהמשיך לפרסם לו את האתר שלכם או את דף הנחיתה בכל רגע נתון.

לא מעט בדיקות שנערכו בתחום הוכיחו כי רימרקטינג מגדיל בצורה משמעותית את הסיכוי להצלחה. כך שגם אם הגולש לא ניצל את ההזדמנות הראשונה שהייתה לו, ככל הנראה את ההזדמנות השנייה או השלישית הוא כבר ינצל. אתם מהצד שלכם תדעו שעשיתם את מירב המאמצים על מנת להפוך את אותו גולש ללקוח שלכם.

 

4. תעשו קמפיינים ממומנים ביוטיוב

 

קידום ממומן בגוגל הוא משמעותי מאוד, על מנת להפוך את הקידום ליעיל הרבה יותר תוכלו להריץ קמפיין ממומן גם ביוטיוב. על מנת להריץ קמפיינים ממומנים ביוטיוב כל מה שאתם צריכים לעשות זה לגשת ללשונית "כל מסעות הפרסום בוידאו".

יש לא מעט יתרונות לקמפיינים ממומנים ביוטיוב – העלות לקליק היא מאוד זולה, אתם תשלמו אך ורק על ציפיות של למעלה מ-30 שניות וכמובן תוכלו ליצור אינטראקציה ראשונית עם הלקוחות העתידיים שלכם. באופן מוכח ברגע שגולש רואה סרטון הסבר או סרטון שיווקי, הסיכוי שלו להשאיר את הפרטים הוא הרבה יותר גבוה בהשוואה לאפשרויות אחרות.

 

5. תבנו קמפיין נפרד לכל ביטוי מפתח

 

באמצעות קידום ממומן בגוגל תוכלו ללמוד אילו מילות מפתח הן המחופשות ביותר בגוגל. כך תוכלו להבין לאיזה ביטויים כדאי לכם לכוון, ואילו ביטויים אתם צריכים להוריד מהפרק. לאחר שתרכזו את הביטויים שאיתם כדאי לכם לרוץ קדימה, אנו ממליצים לכם לבנות לכל אחד מהם קמפיין בנפרד. אל תריצו אותם תחת אותו הקמפיין, כי לא תצליחו להוציא את התועלת המקסימאלית.

תוכלו להתאים כל דף נחיתה על סמך מילת המפתח שאליה הוא מיועד. רק כך תוכלו להפוך את מרבית הגולשים שנכנסים לדפים הללו ללקוחות שלכם. זוהי השאיפה המרכזית, ואת השאיפה תוכלו להפוך בקרוב למציאות.

 

6. תמדדו את הקמפיין שלכם כל הזמן

 

אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר של קידום ממומן בגוגל זה שאתם תמיד יכולים להיות עם יד על הדופק. אל תריצו את הקמפיין ופשוט תשכחו ממנו, בכדי שתוכלו להביא למצב שבו הקמפיין יעיל עבורכם אתם צריכים תמיד למדוד ולשפר אותו. רק כך תוכלו בזמן אמת לתקן את הטעויות ולהתרכז בדברים החיוביים של הקמפיין.

אם תעשו את השינויים הנכונים בזמן אמת, תוכלו להגיע למצב שבו הקמפיין שלכם טס קדימה! בשלב מסוים אחרי כל המאמץ והתיקונים תוכלו לשבת רגל על רגל, ולראות את הקמפיין שלכם עושה את כל העבודה – אתם רק תצטרכו בסופו של יום לקצור את כל הפירות.

 

7. נצלו את תוספי המודעות

 

אומנם האפשרויות שנמצאות לרשותכם ללא תוספי המודעות הן מספיקות על מנת להריץ קמפיינים בסיסיים. אך בשורה התחתונה אם אתם רוצים לקבל את מלוא התועלת מהקמפיינים שלכם, לא יהיה מנוס מאשר להשתמש בתוספי מודעות.

בעזרת אותם תוספים תוכלו להוסיף אלמנטים מיוחדים למודעות שלכם, ולהפוך את המודעה לכזאת שמתאימה לכם בצורה הטובה ביותר. תוכלו לספק לגולשים מידע נרחב על העסק ועל השירותים שאתם נותנים, כל זאת בנוסף למה שכתוב במודעה הבסיסית ובאתר עצמו. כך תוכלו להגיע למצב שהגולש מקבל את כל האינפורמציה הרצויה, וכאשר הוא מתקשר אליכם או משאיר פרטים הוא כבר מעוניין לסגור הכול.

 

8. תתזמנו את המודעות בצורה נכונה

 

לא מעט אנשים נוטים להריץ את המודעות שלהם באופן קבוע, אך בפועל מדובר על טעות שמביאה להוצאות מיותרות. חשוב מאוד שלא תגיעו למצב שבו המודעה רצה ללא כל סיבה מוצדקת. אתם צריכים להיות בטוחים בכך שבכל רגע שבה המודעה רצה זה משתלם לכם.

בנוסף תוכלו לתזמן את הופעת המודעה על סמך התקציב שעומד לרשותכם. בשעות ובימים מסוימים העלות לקליק היא גבוהה יותר מאשר בימים ובשעות אחרים. לכן שימו לכך לב, תוכלו לחסוך לא מעט כסף אך גם לתעל את המודעה כולה ולהפוך אותה לכזאת שבתוך זמן קצר תוכלו לקצור ממנה את הפירות.

 

9. אל תקבלו החלטות פזיזות

 

למרות שאתם רוצים לראות תוצאות באופן מידי, חשוב מאוד שתהיו סובלניים על מנת שתוכלו להגיע למצב שבו אתם קוצרים פירות. לעיתים ייקח קצת זמן עד אשר קמפיין מסוים יתחיל להביא תוצאות, ולכן הסבלנות שלכם היא קלף המפתח. ככל שתהיו יותר סבלניים כך תוכלו להגיע למצב שהקמפיין שלכם עושה חיל.

כמובן שאתם לא צריכים לנוח על זרי הדפנה, גם שאתם מחכים שהקמפיין עצמו יביא לתוצאות – תעקבו אחרי הפעילות שלו. אם אתם רואים שאין תועלת בקמפיין שאתם מריצים אז כמובן תפסיקו אותו, אך לא בצורה פזיזה או כעבור מספר מצומצם של ימים – כי זה עשוי לעלות לכם ביוקר בעתיד.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השקדן גיא אדרי
גיא אדרי
עוסק בבניית אתרים באינטרנט ושיווק באינטרנט (בדגש על SEO) באופן מקצועי משנת 2014. יזם אינטרנט ובלוגר נלהב.
מדריכים נוספים
דילוג לתוכן