9 טיפים לכתיבת תוכן לגיוס שיווקי שיוצר המרות​

 

ההיגיון הבריא אומר שפיתוח מוצר הוא תהליך נדרש על מנת להרוויח כסף מהאינטרנט.

אם אתה עוסק בכתיבת תוכן ברשת, אתה יכול להמליץ ולמכור לקהל שלך מוצרים שנוצרו על ידי אנשים אחרים ולהרוויח עמלת מכירה,

זו דרך מדהימה להרוויח כסף בצורה פסיבית, נכון?

להלן 9 הטיפים שיהפכו אותך למכונת לידים:

1. בסס את עצמך בנישה מסוימת

לתוכן שלך צריכה להיות תוכנית ברורה שעונה לשני השאלות הללו:

  •  את מי התוכן משרת? 
  • אילו בעיות התוכן מנסה לפתור?

האזור הזה יהיה הנישה שלך. בלי התוכנית הזאת, אתה תכתוב על נושאים אקראיים וגם כאשר יכנסו אליך מבקרים רק חלק קטן מהתוכן הנמצא באתר יהיה בעל ערך בשבילם.

במקום זה, מומלץ לבחור נושא שסביבו אתה רוצה לכתוב תוכן, ולהיות מאוד מקיף בכיסוי כל הנושאים. כשמוצרי הגיוס שלך מוגבלים לנישה, כל מבקר יכול למצוא יותר ממוצר אחד שימושי בשבילו בשלבים שונים וכך, הגולשים יתייחסו אליך כאל המקור המועדף בשביל הנישה הזו, ולכן יחשיבו את המוצרים שאתה מקדם כבעלי ערך עבורם.

ניל פאטל מסביר בצורה מעולה כיצד לחפש ולמצוא נישה רווחית לגיוס שיווקי.

2. צור קהילה פעילה 

זה נובע, בצורה טבעית, מבחירת נישה. הודעות ותמונות עקביות של מוצר בכל ערוצי המדיה שלך יצרו אמון במוצר. הצגה של הבנה מעמיקה בנישה שלך ע"י הצעה של מידע בעל ערך לקהל שלך. אמינות, מהימנות ואמון יכולים להגיע רחוק. אנשים יחזרו לאתר שלך אם יאמינו שאתה מציע תוכן איכותי וטוב. אז תתרכז בלהציע בדיוק את זה. אתה יכול להשתמש בשירותי כתיבת תוכן לאתר שלנו על מנת לקדם את התוכן שלך לרמה הבאה.

תתקשר עם הקהל שלך בתגובות או ברשת החברתית ותלמד מהן הנקודות שמפריעות להם.

  • עם איזה בעיות הם מתמודדים?
  • האם התוכן שלך מתייחס לבעיות האלה?
  • האם המוצרים שלך הולכים לעזור להם לפתור את הבעיות הללו?

ברגע שיש לך קהילה נאמנה אשר סומכת עליך כדי למצוא פתרונות, אתה יכול למצוא מוצרים שיהיו בעלי ערך במסע שלהם, ולהציע להם אותם.

3. צור רשימת  מייל רלוונטית

יחד עם רשימת כתובות אימייל, תוכל לקדם מוצרים בכל הזמן, וזה יגיע ישירות לתיבת הדואר של קהל היעד שלך.

הקהל שלך נרשם אצלך כי אתה מספק להם איזשהו ערך. הם רוצים ללמוד ממך. הם רוצים לשמוע מה דעתך ואילו מוצרים, שירותים וכלים אתה חושב חושב שהם בעלי ערך. הם יודעים למה הם נרשמו.

אתה יכול ליצור מיני-קורסים באימייל שמראים למשתמש איך לפתור בעיות שלב אחרי שלב. ככה תוכל לגרום ליותר אנשים להירשם. בכל שלב יכולים להיות מספר מוצרי גיוס שאתה מקדם. אנחנו ממליצים לשלוח סדרת עלונים של "התוכן הטוב ביותר" ו "הכלים הטובים ביותר" כדי לשווק מחדש חלק מן המוצרים.

4. כתוב ביקורות מהימנות

אחת הדרכים היותר טובות להרוויח כסף ע"י גיוס שווקי היא לייצר ביקורות מעמיקות ומהימנות של מוצרים ברשתות שונות בהמצאות מאמרים, סרטונים, וקטעי קול. הביקורת צריכה לכסות את תכונות המוצר, דרכי השימוש במצבים שונים ואת הבעיות שהמוצר פותר.

לפני שתחליט לקדם את המוצר, עליך לשאול את עצמך האם המוצר יהיה שימושי בשביל הקהל שלך ואיך תוכל להוכיח להם שהוא עזר לך להתגבר על בעיה. אתה יכול לתעד את ההתקדמות שעברת תוך כדי שימוש במוצר ולהשתמש בזה בתור עדות לכמה שהמוצר שימושי.

5. כתוב מדריכים מקיפים 

מדריכים וכתבות מבוא הופכים להיות משאב בעל ערך שמלמד את הקהל שלך איך לקבל תוצאה מסוימת או לפתור בעיה מסוימת. ניתן למנף זאת על ידי הצגת הדרך בה בחרת להשתמש במוצר כדי לפתור בעיות וכיצד הקהל יוכל לעשות כמוך. הכללה של מוצרי גיוס כשלוחה טבעית לפתרון בעיות העומדות מול המשתמשים שלך תייצר המרות טובות יותר.

דוגמא מצוינת לזה הם מדריכים ובכתבות מבוא של פאט פלין על איך להרוויח הכנסה פסיבית ברשת. הוא נותן פרטים על התהליך שלו ועל המוצר שהוא משתמש וכך הוא מוסיף ערך לאחרים תוך כדי שהוא משפר את המכירות שלו בגיוס שווקי.

6. כתוב פוסטים של השוואות 

כשיש לך יותר ממוצר אחד והם משרתים את אותה מטרה, אתה יכול ליצור פוסט של השוואה מקיפה המפרט את ההבדלים במחיר, שימוש, יתרונות, תכונות ועוד. בין הגירוי ועד לקניה עצמה, קונים עורכים הרבה מחקר על האופציות הקיימות, בודקים ביקורות ומשווים ביניהם. בשלב הזה הם יגיעו לפוסט שלך ויקבלו הרבה מידע שיעזור להם לבחור מה לקנות ובסופו של דבר להמיר את דעתם.

7. הדגם את המוצרים באמצעות סרטונים

הרבה מן התכנים והשיווק עוברים לסרטונים. עפ"י HubSpot, סרטונים הם כלי שיווק שניתן להסתמך עליו ב81% מהעסקים ב2018, שזה 63% יותר מאשר ב2017. אתה יכול להשתמש בסרטונים כדי ליצר מבחר של תכנים העוסקים במוצר, כגון:

  • פתיחת אריזה של מוצר יחד עם הסבר על תכונות המוצר.
  • ביקורות, יתרונות וחסרונות של שימוש במוצר.
  • סרטוני השוואה בין מוצרים שפותרים את אותה הבעיה.
  • סרטוני מבוא קלים לצפייה על איך להשתמש בכלי או מוצר מסוים.

8. צור עמוד משאבים שמכיל את כל הכלים שאתה משתמש בהם

יצירה של עמוד משאבים בצעד אחד יקל על הקוראים שלך במציאת כל מה שיצטרכו לדעת על המוצרים שבהם אתה משתמש. תארגן את הרשימה לקטגוריות. לדוגמא, כל המשאבים שאתה משתמש כדי ליצור שידור או סרטון יו-טיוב יכולים להיות תחת כותרת אחת.

להלן כמה דרכים לפיהם אתה יכול למנף את עמודי המשאבים כדי לכלול אותם בתוכן שלך על מנת לשפר את המרות והמכירות מתוך גיוס שיווקי:

  • קשר את עמוד המשאבים לתפריט הניווט שלך
  • הוסף לינקים כדי לכוון את המשתמשים מפוסטים פופולאריים אל עמודי המשאבים
  • צור קישור אל הכלים והמשאבים המומלצים שלך בתחתית כל אימייל וכל עלון שלך
  • הכוון את המבקרים החדשים בפוסטים שלך אל עמוד המשאבים שלך ע"י הוספת קישור בשורת המחבר או שתכלול את הקישור בכתבה
  • הכנס קישור אל עמוד המשאבים בשירת הפירוט של הסרטונים שלך או שתיצור גרסת וידאו לעמוד המשאבים

9. וודא שהתוכן שלך נגיש לשימוש בפלאפונים

מספר המשתמשים במכשירים סלולאריים אשר קונים וגולשים ברשת נמצא בעליה משמעותית. אם האתר והתוכן שלך אינם מותאמים למכשירי סלולר, אתה מפסיד נתח עצום מן הקוראים וזה משפיע לרעה על ההמרות שלך. האתר שלך עלול להינטש אם ייקח יותר מ3 שניות להעלות את העמוד. תמקסם את המהירות וההתאמה לסלולר כדי לשפר המרות. לאתר ידידותי למכשירים סלולאריים יש יתרון של מנועי חיפוש אופטימאליים. זה יעלה את הנראות של האתר שלך ויצור בו יותר תנועה.

אז הנה, אלו היו 9 הטיפים המובילים של השקדן לקופירייטינג לגיוס שיווקי שיוצר המרות. תרגישו חופשי ליצור איתנו קשר בכל מקרה בו אתם צריכים עזרה ביצירת תוכן מדהים עבור העסק שלכם.

שירותים ומידע מקצועי

צריכים תוכן מקצועי לאתר? הזמינו עכשיו במקום ב 0.16 ₪ – עכשיו רק 0.07 ₪!