קופירייטינג

זה פשוט מאוד. אתה רוצה שהאתר שלך ימשוך את הלקוחות החשובים – הלקוחות שמשלמים, נכון?

כל אחד מהדפים באתר שלך צריך לשאוף למטרה הזו. מטרה אשר אנחנו הצבנו בראש סדר העדיפויות שלנו. זו הסיבה שהלקוחות שלנו רגילים לקבל תוצאות.

בין אם מדובר בעמוד נחיתה או אתר אינטרנט, עליכם להבין מה מתנהל בראש של הלקוח על מנת שהם יתעניינו וירכשו את המוצר/ שירות שלכם.

הם סומכים עליך?

הסיבה העיקרית לפספוס לקוח = העדר אמון. אתר אינטרנט או דף נחיתה חייבים לפעול על פי קיימים המרכיבים שכל אתר אינטרנט או דף נחיתה חייבים להשתמש בהם על מנת לייצר אמון. אנחנו מכירים את המרכיבים ליצירת הקסם.

מה הם מרגישים?

בני אדם פועלים על פי הרגש. רק לאחר מכן ההיגיון מקבל תוקף. אנחנו בשקדן נדאג שהקוראים שלך מרגישים צורך לפתור את הבעיה אליה נקלעו וכמובן, יתרגשו מהפיתרון שאתה מציע להם. "לא" לא יהיה אחד מהאפשרויות שלהם.

אני כאן!

איך ניתן לתפוס את תשומת לבו של הקורא?
כותרת!
כזאת שלא תשאיר לו ברירה אלא להמשיך לקרוא. אנחנו נכיר את הבעיות והרצונות של הלקוח שלך.דרך החשיבה שלו תהווה שפה שנייה עבורינו. כך, נפנה את תשומת לבם למה שחשוב באמת - עבורך ועבורם.

מעוניין לקבל הצעה לקופירייטינג? כמה פרטים ונחזור אליך בהקדם!

טיפים לקופירייטינג נכון
דילוג לתוכן