בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט מושקעים

בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט

אתר האינטרנט הוא חלון הראווה של כל עסק ולכן חשוב להשקיע בנושא בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט מחשבה רבה ושעות עבודה על המידע הכללי שיופיע בקטגוריות השונות ועל עיצובו של האתר כדי ליצור נראות יוצאת דופן.

לאחר בניית האתר והעלאתו לאוויר יש לבצע קידום אתרי וורדפרס בשיטה האורגנית או בשיטה הממומנת, כדי להעלות את מיקומו של האתר בדירוג של מנוע החיפוש של גוגל.

החשיבות הרבה של בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט

כל עסק מפעיל היום לפחות אתר אינטרנט אחד, רבים מהם מפעילים גם כמה אתרים. כדי לבנות אתר מקצועי יש לבצע כמה צעדי הכנה, כדי ליצור אתר מושלם.

בשלב ראשון יש לבצע סיעור מוחות עם הנהלת החברה כדי להבין את מהות הפעילות העסקית על כל רבדיה. ככל שבונה האתרים יקבל מידע מפורט יותר, כך הוא יבצע עבודה רוחבית הרבה יותר מקצועית.

בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט כוללת החלטה על הקטגוריות השונות שהן הנכונות ביותר לעסק הספציפי, דף הבית, אודות, תחומי פעילות, מאמרים וצור קשר.

בכל קטגוריה רושמים את הדברים שהם אקוטיים עבור הגולש כדי שיבין את אופי הפעילות העסקית, יבין אילו מוצרים החברה מייצרת, משווקת או מייבאת ומה הייחוד של כל אחד מהם. ככל שהמידע יהיה מסקרן יותר, כך הגולש ישהה פרקי זמן ארוכים יותר בתוך האתר.

מאמרים הם מילת המפתח בכל אתר, הגולשים צמאים למידע והימצאותו של חומר עסקי איכותי הוא חשוב עבורם. לכן הם נצמדים למחשב או לטלפון הסלולרי ונהנים מהחומר המרתק שהמופיע בקטגוריה זו.

צור קשר היא אופציה חשובה ביותר, כדי שכל גולש יוכל לכתוב מסר לשירות הלקוחות של החברה, באמצעות ווטס אפ, מייל, טלפון או פקס.

עיצוב אתר האינטרנט

קביעת אופי העיצוב הוא נדבך חשוב בעבודה הכוללת. עיקרון הצבעים והנראות צריך להיות תואם ללוגו של המותג כדי שיהיה ביניהם קשר והמשכיות. המטרה היא שהגולש יראה את צבעי האתר ובמקרים רבים יבין מיד באיזו חברה מדובר גם אם הוא לא יראה את שמה, כיוון שהנראות תזכיר לו את הלוגו המוכר שלה.

לאור העובדה שחלק מהותי מתוך כלל שעות הגלישה מתבצע דרך הסמרטפון, בונה האתרים מתאים את האתר לפעילות רספונססיבית, כך שגם באופציה זו האתר ייראה בשלמותו ויהיה נוח לשימוש.

הוספת תכנים לאתר האינטרנט

אתר האינטרנט הוא עניין דינמי, יש להוסיף לו תכנים וגם להוריד נושאים שאינם רלוונטיים. חשוב שכל המידע המעודכן יופיע באתר האינטרנט ולכן בונים אותו בשיטה שמאפשרת עדכונים שוטפים וגם ביצוע קידום אתרים, כדי להשיג את התועלת הנחוצה בחשיפה של האתר לקהל רחב יותר.

אחת המטרות החשובות היא ליצור מצב שהגולש עובר בין המסכים ומגיע לחנות האינטרנטית כדי לבצע בה קניה וכך הוא הופך לאחד מהלקוחות שרוכשים מדי פעם באתר את המוצרים הנחוצים לו.

 

מאמרים נוספים
בואו נדבר :)