מהי אופטימיזציה של תמונות ומדוע זה חשוב כשמקדמים אתר?

זמן קריאה : 2 דקות
אופטימזיציית תמונות

אומרים, "תמונה שווה אלף מילים", וזה ללא ספק נכון. אנחנו אוהבים לקיים אינטראקציה עם דברים חזותיים ולא עם מילים. החשיבות של תמונות באתרי מסחר אלקטרוני, נסיעות ומדיה גדלה עם הזמן. על פי ארכיון HTTP, בממוצע כ- 64% ממשקל האתר מורכב מתמונות. אם אנו מסוגלים לצמצם את גודל התמונות הללו מבלי להפחית את איכות התמונה, הדבר ישפיע באופן ישיר וחיובי על מהירויות טעינת העמודים וחוויית המשתמש של המבקרים באתרי האינטרנט שלך.

מחצית מהמשתמשים אוהבים אתרים שנטענים בפחות משתי שניות. אם לעמוד לוקח יותר משלוש שניות להיטען, כמעט 40% מהמבקרים נוטים לעזוב את האתר הזה.לכן כל מומחה קידום אתרים יאמר לכם שאופטימיזציה לתמונות הוא אחת הנקודות החשובות והבסיסיות אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם.

מהי אופטימיזציה (מיטוב) לתמונה?

מיטוב תמונות אינטרנט הוא תהליך של משלוח תמונות באיכות גבוהה בפורמט, מידה, גודל ורזולוציה נכונים תוך שמירה על הגודל הקטן ביותר האפשרי.

מיטוב תמונות יכול להיעשות בדרכים שונות, בין אם זה על ידי שינוי גודל התמונות, מטמון או על ידי דחיסת הגודל, באמצעות אלגוריתם דחיסה אינטליגנטי. בשילוב עם רשת אספקת תוכן עולמית (CDN) למשלוח מהיר יותר, זה יכול לשפר את ביצועי האתר שלך באופן משמעותי.

 

חשיבותה של אופטימיזציה של תמונות באתר האינטרנט

הוכחה חשיבותן של תמונות בחיבור משתמשים למוצרים שלכם. אם לטעינה של האתר שלך לוקח יותר משלוש שניות, יש סיכוי גבוה יותר למשתמשים לנטוש אותו, ובסופו של דבר ישפיע על אחוז ההמרות שלך.

מדוע חשוב לבצע אופטימיזציה של תמונות?

להלן התשובות – מיטוב תמונות עוזר בשיפור מהירות טעינת העמודים, מגביר את דירוג ה- SEO של אתרים ומשפר את חוויית המשתמש.

 

משך זמן הטעינה תלוי בגורמים רבים החל משרת האיחסון שלך ​, פריסה ועיצוב אתרים. אתרים בעלי מהירות טעינה של פחות משתי שניות אהובים על המשתמשים ביותר. אז אם אתה מבצע אופטימיזציה של 64% ממשקל האתר שלך, כלומר תמונות, תשפר את מהירות האתר שלך בוודאות!

זה מאפשר למבקרים באתר שלך חוויה מהירה יותר, וכך משתמשים רבים יותר יוצרים אינטראקציה עם המוצר והשירותים שלך. ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לך בניתוח מהירות טעינת העמודים שלך, כגון של גוגל – PageSpeed.

בשנת 2010 התברר לכולנו כי מהירות טעינת העמודים היא גורם דירוג. גוגל לא אוהבת אתרים איטיים ממש כמו המשתמשים שלה. מנהיגי שיווק כמו Moz ו- SemRush פרסמו גם את התובנות שלהם לגבי מהירות טעינת העמודים.

גוגל הפיקה עדכון בשנת 2010, בבלוג מנהלי האתרים בו נכתב, "כמונו, המשתמשים שלנו מציבים ערך רב במהירות – זו הסיבה שהחלטנו לקחת בחשבון את מהירות האתר בדירוג החיפוש שלנו." כך, ברור שאתרי האינטרנט המהירים יותר מדורגים טוב יותר בתוצאות החיפוש לעומת אתרים איטיים יותר.

כל משווק דיגיטלי מבין את החשיבות של דירוג החיפוש בעולם של ימינו. מי לא רוצה להשיג את הדירוג המוביל בדפי האתר שלו? ואחד הגורמים לכך הוא מהירות הטעינה של דף האינטרנט שלך. לפיכך, לאופטימיזציה של תמונות יש משמעות רבה כאן.

כך שאם דירוג החיפוש שלך משתפר, זה אומר שאתה יכול ללכוד יותר משתמשים ואולי לקבל יותר המרות. מהירות טעינת העמודים קשורה ישירות לדירוג SEO והמרות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השקדן גיא אדרי
גיא אדרי
עוסק בבניית אתרים באינטרנט ושיווק באינטרנט (בדגש על SEO) באופן מקצועי משנת 2014. יזם אינטרנט ובלוגר נלהב.
דילוג לתוכן