הדגשים החשובים לבניית חנות וירטואלית שתעשה לכם כסף

חנות אינטרנטית

מדוע חנות וירטואלית היא הכרחית בשנת 2020?

 

אין ספק ששנת 2020 הפתיעה רבים, אשר לא דמיינו עד כמה מגפת הקורונה ש"נחתה" פתאום, תשפיע על המשק כולו. המעבר החד אל התנהלות מול מחשבים, גרמה לאנשים רבים – כאלו שהמחשב והקניות המקוונות לא היו חלק מחייהם – לעבור לרכוש באמצעות הרשת. הזמנת סחורה או אוכל מתוך חנות וירטואלית, במקום הגעה אל החנות עצמה, תהיה מעתה נחלתם של הרבה יותר גולשים. זוהי הזדמנות פז עבור עסקים רבים "לשדרג" את עצמם ולהציע אפשרות לרכישה מרחוק, באמצעות משלוחים, מה שיגביר ללא ספק את היקף הפניות אל אותם עסקים ועמו גם את גובה הרווחים שלהם.

חנות וירטואלית – לאילו עסקים זה מתאים?

 

על אף הפופולריות הרבה של שופינג און ליין, חשוב להבין כי הקמת חנות אינטרנטית היא מלאכה שמיועדת למקצוענים בלבד, מכיוון שבנייה חובבנית של אתרים המציעים שופינג מקוון – עלולה לייצר נטישת גולשים והפסדים לעסק, במקום להעלות את הרווחים שלו. התחרות הרבה על כל גולש ולקוח, מייצרת היצע אדיר של חנויות וירטואליות בכל ענף עסקי כמעט. אם תסתכלו על הגיוון הרב שכבר קיים היום ברשת, תוכלו לראות שלכל צורך של גולש, בכל תחום שהוא, ישנו מענה באינטרנט. סופרמרקטים, חנויות אופנה ונעליים, מוצרים לעיצוב הבית – כל אלו נשלחים ברחבי הארץ מדי יום, בכמויות אדירות, בשל רכישות מקוונות שבוצעו על ידי אלפי אנשים. יתרה מזאת – הקורונה הביאה עמה צורך מוגבר בשימוש במשלוחים, מה שהביא הרבה עסקים קטנים לפתוח את האופציה למשלוחים. חלק ניכר מאותם עסקים הקימו חנויות וירטואליות "מהיום למחר", מה שבא לידי ביטוי באיכות האתר שעלה לאוויר ובגולשים רבים שנחלו מפח נפש, כשרצו להזמין מוצרים. שימת הדגש על הרמה של בניית האתר והחנות ועל נוחות הגלישה, אם כך, היא חשובה עד מאוד.

מה יגרום לאנשים לקנות דווקא אצלכם?

 

כאשר מדובר בעסק חדש לגמרי, אשר עדיין לא הספיק לצבור מוניטין ו"למשוך גולשים" באופן אוטומטי, חשוב עוד יותר להשקיע ברושם הראשוני שהגולש מקבל מהאתר העסקי ומהחנות שבתוכו. מחקר באשר להיצע הקיים בתחום שאליו שייך העסק שלכם, כמו גם מחקר שוק בקרב קהל יעד פוטנציאלי, יסייע לבניית אתר רלוונטי ומושך אשר עשוי בהחלט לנחול הצלחה.

מהן דרכי הקידום והשיווק האפקטיביות ביותר?

 

לאחר שהאתר המיוחל הוקם, הגיע הזמן לשווק אותו ולסייע לחשיפה שלו בפני מי שעתידים להיות הלקוחות שלכם. שילוב של קידום ממומן בגוגל ביחד עם קידום אורגני, הוא הדרך הטובה ביותר לקבל "דחיפה" עבור אתר שזה עתה עלה לאוויר. בהמשך הדרך, מוטב יהיה להשאיר את עבודת הקידום האורגני ולתת לה לקטוף את הפירות. מחקר מילות מפתח וקישורים חיצוניים, הם רק חלק ממגוון פעולות שניתן לעשות, בכדי להביא את האתר שלכם למקומות הראשונים בחיפוש של גוגל ומשם – אל הגולשים שלכם.

מאמרים נוספים
בואו נדבר :)