מזה זה טאבולה? כל האמת על פרסום בטאבולה

ככל הנראה שזוהי לא הפעם הראשונה שאתם שומעים את המונח טאבולה, מכיוון שפרסום בפלטפורמה הזאת הפך להיות שכיח מאוד בשנים האחרונות. מפרסמים בישראל ובעולם כולו בוחרים דווקא באפשרות הזאת על פני אפשרויות אחרות, ואתם יכולים לנחש כי יש לכך מגוון רחב של סיבות. פרסום באמצעות טאבולה מאפשר לכם להשיג תנועה רלוונטית ואפקטיבית לאתר שלכם, כל זאת לצד מחירים אטרקטיביים שלא משאירים מקום לספק.

לוגו של טאבולה

אז רגע לפני שאתם מחליטים היכן הכי כדאי לכם לפרסם את העסק שלכם, אנו ממליץ לכם לשקול לפרסם אותו בטאבולה. במאמר הבא תקבלו את כל המידע האפקטיבי עבורכם על מנת שתוכלו לעשות החלטה שתהיו שלמים איתה ולא תתאכזבו מהתוצאות שאותן תשיגו בסופו של יום.

 

איפה הכי כדאי לפרסם את העסק?

 

כיום מכיוון שיש מבחר כל כך גדול של אפשרויות, קשה מאוד לדעת היכן הכי מומלץ לכם לפרסם את העסק. החלטה לא נכונה עלולה להוביל למצב שבו העסק מתקשה לפרוץ את תקרת הזכוכית והלקוחות פשוט לא מגיעים. כל האפשרויות יכולות להיות רלוונטיות – אך אסור לכם לשכוח לבדוק את האפשרות של פרסום בטאבולה.

על מנת שתוכלו להבין בדיוק מה זה אומר וכיצד זה מתבצע, החלטנו להרים את הכפפה ולסקור עבורכם את כל הנושא הזה. כך שתוכלו לדעת שאתם מקבלים החלטות שנכונות לעסק שלכם, כי לכל עסק צריך להיות את העדפות שלו בהתאם לקהל הלקוחות שאמור להגיע אליו בסופו של יום.

 

השאלה המרכזית – מה זה טאבולה?

 

זה אולי נשמע בכלל כמו שם של מאכל, אך בהקשר שלנו מדובר על אחת מהפלטפורמות החזקות ביותר בעולם לפרסום של עסקים. כיאה למגוון רחב של חברות מצליחות, חברת טאבולה היא חברה תוצרת כחול לבן – וגם המשרדים שלה ממוקמים בישראל ובעוד מקומות ברחבי העולם.

הרעיון מאחורי טאבולה הוא מאוד פשוט, החברה מציעה לשלב בצורה הכי טבעית שאפשר מודעות ממומנות של אנשים. היתרון בשונה מפלטפורמות אחרות הוא שבטאבולה לא רוצים להציג לגולשים, והם מציגים אך ורק מודעות שרלוונטיות לגולש הספציפי שאמור לראות אותם. כך הסיכוי שהוא ירצה להיכנס לאותה מודעה הוא הרבה יותר גבוה מאשר גולש רנדומלי ללא כל זיקה לתחום.

זוהי הסיבה לכך שטאבולה בשונה מפלטפורמות אחרות הפכה להיות אחת מהמצליחות בעולם, וכיום היא מסייעת למיליוני עסקים מכל רחבי העולם להגדיל את כמות הלקוחות שלהם.

 

מדוע כדאי להקים קמפיין באמצעות טאבולה?

 

אם אתם מרגישים שכל הפלטפורמות הרגילות לפרסום קרי פייסבוק, גוגל, אינסטגרם ויוטיוב אינן מועילות לכם, ככל הנראה אתם צריכים לפרסם את העסק שלכם בפלטפורמות שנתפרו במיוחד עבורכם. 

אומנם המודעות של גוגל הן האפקטיביות ביותר, אך מכיוון שלא מעט עסקים מפרסמים באמצעותם העלות שלהם גבוהה מאוד. לא מעט עסקים אינם יכולים להגיע לפרסום אפקטיבי רק בגלל שהם נאלצים לשלם אלפי שקלים בכל חודש, דבר שגורם להם במקום להתקדם קדימה להמשיך ולצעוד לאחור.

ניתן להגיד את אותו הדבר גם על פרסום של העסק בפייסבוק. אומנם היעילות יכולה להיות מאוד גבוהה, אך שום בעלי עסקים נאלצים לשלם אלפי שקלים בכל חודש על מנת להתחיל לראות תוצאות. רק העסקים הגדולים והמבוססים יכולים לעמוד בהוצאות בסדר גודל שכזה.

פרסום בטאבולה הפך להיות כל כך שכיח בעיקר בגלל העלות הנמוכה לצד התוצאות הנהדרות. גם כאשר מדובר על ביטויים עם תחרות גבוהה, טאבולה מציעה מחירים אטרקטיביים במיוחד בעוד שאר הפלטפורמות ינסו לגזור עליכם קופון. זוהי הסיבה המרכזית שבגינה כדאי לכם להקים קמפיין באמצעות טאבולה.

 

איך להקים קמפיין פרסום בטאבולה בצורה נכונה?

 

חשוב מאוד שתבצעו את הקמת הקמפיין בצורה נכונה על מנת שבתוך זמן קצר תוכלו להתחיל לראות את התוצאות שאתם מייחלים להם כבר תקופה ארוכה.

  1. ראשית עליכם לבנות את המטרות שאתם מעוניינים להגיע אליהן – הגדלת כמות המבקרים באתר, כמות המרות גבוהה יותר וכן הלאה. 
  2. עליכם לכתוב תכנים שהם אלה שיאפשרו לגולשים להכיר את העסק שלכם, תוכלו לפנות לחברת כתיבת תוכן מקצועית על מנת שהיא תבצע את הכתיבה עבורכם. 
  3. כעת תוכלו לפתוח חשבון מפרסם בטאבולה, חשבון שדרכו תוכלו לבצע את כל הפעולות באתר. 
  4. השלב החשוב והקריטי ביותר מבחינתכם הוא להגדיר את החשבון שלכם בצורה טובה ואפקטיבית.

 

  • תבחרו את השם של הקמפיין שאמור להיות פעיל.
  • תבחרו את התאריכים שבהם הקמפיין יהיה פעיל.
  • תגדירו את המיקום הגיאוגרפי של הלקוחות הפוטנציאלים.
  • תגדירו את המכשירים שבהם הקמפיין יהיה פעיל – במידת הצורך.
  • תגדירו אתרים מסוימים שבהם המודעות שלכם לא יהיו פעילות – במידת הצורך.
  • תגדירו את הסכום שאותו תהיו מעוניינים להוציא על הקמפיין – סכום חודשי או סכום כולל.

כמובן שיש עוד מספר דברים שאתם צריכים להגדיר, על כך תוכלו לקרוא מדריך שמסביר בדיוק כיצד פותחים קמפיין בטאבולה.

  1. כעת תוכלו לבחור את המאמר או הדף הספציפי שאותו תרצו לקדם. חשוב מאוד שאותו מאמר או דף יופיעו באתר שלכם ולא באתר חיצוני על מנת שתוכלו להגדיל את כמות הלקוחות הנמצאים באתר שלכם. מוטב כי אותו דף או מאמר יהיה בעל ערך מוסף לגולשים על מנת שהוא יניע אותם לפעולה. 
  2. כעת תוכלו להשיג את הזמן הנותר בעיצוב של התמונות וכל שאר הפיצ'רים כפי שהגולש שרואה את המודעה יראה אותם.

כמה כסף עליי להוציא על קמפיין בטאבולה?

 

בשונה מפלטפורמות אחרות שמאפשרות לכם להוציא כמה כסף שבא לכם, טאבולה מחייבת את המפרסמים דרכה להוציא סכום של 50 דולר ליום לפחות. 

אך כאשר אתם בוחנים את הסכום החודשי אתם רואים כי מדובר על סכום פרסום סביר בהחלט, ואסור לכם לשכוח כי מדובר על סכום שאמור לחזור אליכם בסופו של יום.

באופן כללי אתם תצטרכו לפחות 1500 דולר בחודש על מנת שתוכלו לבצע פרסום בטאבולה, אחרת הפלטפורמה הזאת לא תהיה רלוונטית עבורכם.

 

טאבולה או אאוטבריין – מה עדיף?

 

חשוב לציין כי אין הבדלים משמעותיים בין שתי הפלטפורמות הללו, ולא משנה באיזה פלטפורמה תבחרו היא ככל הנראה תוביל אתכם לתוצאות נהדרות. ההבדל העיקרי בין פרסום בטאבולה לבין פרסום באאוטבריין הוא באתרי התוכן שבהם המודעות הולכות להיות פעילות – 

טאבולה מפרסמת באתרי התוכן הבאים: Ynet ו-Walla.

אאוטבריין מפרסמת באתרי התוכן הבאים: mako, one, הארץ, גלובוס, דה מרקר וכדומה.

כלומר טאבולה פרסמת בשני האתרים הגדולים ביותר בישראל כך שהיא מתאימה ללקוחות גלובליים בעוד אאוטבריין מפרסמת באתרי תוכן מאוד ספציפיים וזה עבור לקוחות ספציפיים באותה המידה.

 

פרסום בטאבולה – בשורה התחתונה

 

אז בשורה התחתונה אנו יכולים להגיד כי המספרים יכולים להעיד בעד עצמם. טאבולה הפכה להיות אחת מהחברות המובילות ביותר בעולם בכל מה שקשור לפרסום של עסקים, וכמובן שיש לכך לא מעט סיבות.

אם יש לכם את התקציב הנדרש על מנת לפרסם בטאבולה תעשו זאת כי כך תוכלו להגדיל בצורה חסרת תקדים את החשיפה לאתר ולעסק שלכם. כך תוכלו לנפץ את תקרת הזכוכית ולהגדיל בצורה חסרת תקדים את כמות הלקוחות שמגיעים אליכם לעסק בכל רגע נתון.

מאמרים נוספים
בואו נדבר :)