פרסום באאוטבריין עושים רק עם המומחים

זמן קריאה : 3 דקות

אתם שוברים את הראש איך תצליחו להשיג חשיפה למוצר או לשירות חדש בעסק שלכם? הוצאתם מבצע חדש, אך אתם לא יודעים איך הלקוחות יכירו אותו? האפשרות הטובה ביותר שעומדת לרשותכם הינה פרסום בטאבולה או באאוטבריין. כך תוכלו להשיג בקלות חשיפה משמעותית באתרי התוכן הגדולים בישראל, וכל זאת מבלי שתצטרכו להכניס את היד עמוק לכיס.

הפעולה היא פשוטה – בונים את הקמפיין, דואגים לפרסם אותו בפלטפורמה המבוקשת ובתוך זמן קצר מתחיל לקצור את הפירות על הקמפיין המוצלח.

זה לא סוד כי בזמן האחרון אחת מאסטרטגיות השיווק המשמעותיות ביותר הינה קידום של תוכן שיווקי והפצתו בפלטפורמות השונות. הסיבה לכך היא ברורה, ברגע שגולשים יקראו תוכן שמניע אותם לפעולה הם ברוב המקרים יבצעו את הרכישה או יתעניינו בשירות כל זאת מבלי לחשוב יותר מידיי לעומק.

 

פרסום וקידום של תוכן באאוטבריין

 

אחת ממערכות התוכן המובילות והמוכרות ביותר בישראל היא מערכת אאוטבריין, ואתם חייבים להכיר אותה על מנת שתוכלו להפוך אותה למשמעותית עבורכם. הפלטפורמה מציעה אפשרות חסרת תקדים לשלב את מאמרי התוכן מתוך האתר שלכם, באתרים המובילים והחזקים ביותר בישראל – אתרים כמו MAKO ו-YNET. כך תוכלו להגדיל בצורה משמעותית את כמות הכניסות לאתר שלכם, ולגרום לכך שההתעניינות בשירותים שלכם יהפכו להיות משמעותיים יותר.

עוד יתרון של המערכת שלא ניתן להישאר אדיש אליו זה כמובן שאת התשלום אתם תצטרכו לשלם רק על קליקים, משמע אתם תשלמו אך ורק על גולשים שנכנסו לאתר שלכם. ברוב המקרים הגולשים שיקליקו על המודעות ומאמרי התוכן שלכם יהיו אלה שמתעניינים בשירות שאתם מציעים. במצב כזה אתם יכולים לחסוך בעלויות ולהפוך את כל הליך הפרסום למשתלם במיוחד עבורכם.

עדיין לא השתכנעתם כי כדאי לכם לפרסם באאוטבריין? אז יש לנו עוד סיבה שתשנה את קו המחשבה שלכם. בתוכן שאתם מעלים לאתר שלכם תוכלו לשלב קוד רימרקטינג. באמצעות הקוד תוכלו "לעקוב" אחרי אותם גולשים שנכנסו לאתר שלכם דרך האתרים השונים, ותמשיכו לפרסם להם גם ברשתות החברתיות ובכל אתר אחר שבו הם נמצאים. כך הם יבינו כי אין להם ממש ברירה אלא לקנות או להתעניין בשירותים שלהם, כי אתם פשוט נמצאים כמעט בכל מקום.

 

פרסום באאוטבריין – השירות שאנו מציעים לכם

 

  • אנו ננהל עבורכם את הקמפיין ונדאג להפיק ממנו את המיטב. כך אתם לא תצטרכו לדאוג, אך בסופו של יום תוכלו לקצור את הפירות.
  • אנו נדאג לבצע אופטימיזציה לכל אחד מהקמפיינים שאותם אנו נריץ עבורכם. כך שכל קמפיין יעודכן בזמן אמת על פי התוצאות בפועל.
  • אנו נסייע לכם להפוך את התכנים באתר שלכם לכוח שמניע את הגולשים לפעולה. בסופו של יום רק תוכן איכותי יוכל לסייע לכם להפוך את ההשקעה למשתלמת.

לא משנה איך תסתכלו על זה, רק תוכן איכותי באתר יכול להפוך את האתר שלכם למצליח ואפקטיבי. ברגע שהגולשים יתעניינו בתוכן שאתם מעלים, אך ירצו לקרוא עוד וכמובן יתעניינו בשירותים או במוצרים שאותם אתם מספקים. אל תקלו ראש בנושא הזה, בטח כאשר התוכן הזה אמור לזכות לחשיפה של עשרות אלפי גולשים כל זאת בעזרת קמפיינים באאוטבריין.

ניתן לקחת לדוגמא את הנושא של קידום אתרים אורגני, שגם הוא נשען ברובו על תוכן איכותי ומקורי. לא מעט בעלי אתרים יוכלו לספר לכם כי באמצעות כתיבת תוכן טוב לאתרים הם הצליחו להגדיל את קהל הלקוחות בצורה חסרת תקדים, והגיעו למצב שבו האתר שלהם הופך להיות רווחי במיוחד.

פרסום באאוטבריין זוהי אחת מהאפשרויות הקלות והפשוטות ביותר שתוכלו להגדיל את כמות הגולשים שנכנסים לאתר שלכם. אם אתם לא רוצים לחכות זאת רב עד אשר ניתן יהיה לראות תוצאות של קידום אורגני, פרסום באאוטבריין יספק לכם קיצור דרך – אך קיצור דרך שעשוי להטיב עם האתר שלכם ולא לקחת אותו לאחור.

 

מה כולל בתוכו פרסום באאוטבריין?

 

  • מאמרים מעניינים וייחודיים עבורכם – מאמר שקשור לתחום שבו אתם עוסקים, והוא כמובן נועד על מנת להמחיש יתרונות או מוצרים מיוחדים שאתם משווקים. המאמר עצמו יפורסם באתר או בדף נחיתה מיוחד, כל זאת על מנת למשוך את הגולשים לדף שקשור אליכם באופן ישיר.
  • פתיחת קמפיין חדש – אחרי שהמאמר עלה לאוויר, יהיה ניתן להמשיך הלאה ולפתוח את הקמפיין החדש באאוטבריין. את הקמפיין החדש מעלים במספר גרסאות על מנת שיהיה ניתן לראות איזה מהן היא הגרסה הכלי מוצלחת שעליה אפשר להתבסס הלאה.
  • מיקוד הקמפיין – על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר חשוב מאוד למקד את הקמפיין. בין אם מדובר על ארץ ספציפית, שפה מסוימת או אתרי תוכן ספציפיים. כך תוכלו להוציא מה מאוד מהלימון שיש לכם ביד לימונדה.
  • רימרקטינג – כמובן שאסור לשכוח להטמיע קוד רימרקטינג, כך יהיה ניתן לעקוב אחרי כל אותם האנשים שנכנסו לאתר. תוכלו להמשיך לפרסם להם תכנים אחרים, וכך תוכלו לחסוך בפעם הבאה את עלויות הפרסום היקרות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השקדן גיא אדרי
גיא אדרי
עוסק בבניית אתרים באינטרנט ושיווק באינטרנט (בדגש על SEO) באופן מקצועי משנת 2014. יזם אינטרנט ובלוגר נלהב.
מדריכים נוספים
דילוג לתוכן