תעשייה, שיווק דיגיטלי הוא תחום שנע במהירות, ממש במהירות. כלים, אפליקציות וטכנולוגיות שהיו הכרחיות רק לפני כמה שנים, היום הן מיושנות ומשווקים בכל מגזר מחפשים כל הזמן שיטות חדשות להגיע לקהלים שלהם.
פרסום מקצועי בגוגל הוא פרסום שמקדם את המוצרים או השירותים של מפרסמים באינטרנט, באמצעות דירוגים גבוהים בגוגל, והתחום הזה מקיף סוגים רבים של פרסומות. אז בואו נדבר על הפרסום המקוון שלכם, כך שתוכלו להבין אם הוא עובד ואיפה יש מקום לשיפורים (ספוילר: תמיד אפשר לפרסם טוב יותר וממוקד יותר).
איך עובד פרסום מקצועי בגוגל?
פרסום מקצועי בגוגל מתפקד כמו מכירה פומבית, אבל בניגוד למכירה פומבית רגילה, לא רק הצעת המחיר שלכם חשובה – המכירה הפומבית לוקחת בחשבון את האיכות והרלוונטיות של הקמפיין הפרסומי שלכם. מה שאומר שאתם משחקים ברמה גבוהה, ושיקול הכסף שיש לכם להשקיע בפרסום, אינו חשוב כמו האיכות של מודעות הפרסומת שלכם.
מכירה פומבית של מודעות גוגל מתמקדת במושג מילות המפתח. מומחי קידום אתרים מזהים מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלכם, ושסביר להניח שגולשים ישתמשו בהן כאשר ינסו למצוא משהו. עם פרסום מקצועי בגוגל, אנחנו נגיש לגוגל הצעות מחיר, תוך ציון המחיר שאתם מוכנים לשלם בכל פעם שמשתמש בגוגל לוחץ על המודעה שלכם. מכאן מגיע המונח "פרסום בתשלום לקליק" (PPC).
עם פרסום מקצועי בגוגל, יש לכם אפשרות לשפר את נראות האתר שלכם בגוגל ובפני הגולשים
במילים אחרות, הפרסום עוזר לאתר שלכם להופיע לעתים קרובות יותר בחיפושים רלוונטיים. מומחי קידום אתרים מלווים אתכם בתהליך ומוודאים שהכתיבה באתר האינטרנט שלכם ברורה, מועילה ותיאורית.
תכני מודעות הפרסום שלכם צריכים להסביר לגולשים מה אתם מציעים להם, בשפה פשוטה וקלה לקריאה, תוך שימוש במילים שאתם חושבים שמשתמשים עשויים לחפש כאשר הם מחפשים באינטרנט את מה שאתם מציעים.
המטרה היא להשיג לקוחות חדשים
מכירה פומבית של מודעות מתקיימת בכל פעם שמחפש מקליד מילות מפתח בגוגל, כלומר, כל חיפוש בודד אחר מילות מפתח שאתם מציעים עליה מחיר, מהווה הזדמנות להצגת המודעות שלכם בפני לקוחות פוטנציאליים חדשים.
ומכיוון שיש סיכויים גבוהים שגולשים יחפשו באופן פעיל את מה שאתם מוכרים, אתם תופיעו בפניהם ברגע הנכון בדיוק. זה מה שהופך את התחום של פרסום מקצועי בגוגל לכל כך חזק, וזוהי אחת השיטות הטובות ביותר לצמיחת העסק שלכם.
מבנה חשבון אופטימלי של מודעות גוגל
השלב הראשון הוא לקחת בחשבון את מבנה חשבון הפרסום שלכם. למרות שקיימות שיטות רבות לבנות חשבון אדוורדס, כמו שיקוף מבנה האתר שלכם, או לפי סיווג מוצרים, החשבונות היעילים והמצליחים ביותר חולקים את אותן התכונות בכל הנוגע להיררכיה ארגונית.
חשבון פרסום מקצועי בגוגל הוא הרמה העליונה ביותר. בתוך כל חשבון קיימים קמפיינים. אתם יכולים לנהל קמפיין פרסום יחיד בכל זמן נתון, או לבחור לנהל קמפיינים פרסומיים רבים בו זמנית. כל קמפיין מכיל קבוצות מודעות שונות, שכל אחת מהן מכילה מילות מפתח ייחודיות, טקסטים של מודעות ודפי נחיתה נלווים.
ברוב המקרים, קמפיינים מאורגנים לפי נושאים
בתוך כל קמפיין, קבוצות מודעות מאורגנות ברוב המקרים באמצעות מוצרים או שירותים, כמו תחפושות לפורים או ציוד לקראת החזרה לבית הספר. קמפיין פרסום מקצועי בגוגל יכול להתמקד גם במוצרים בודדים, כמו תחפושות של נועה קירל או מחברות לקראת החזרה לבית הספר, ולקמפיינים האלה יש מילות מפתח ממוקדות משלהם, עם תוכן ייחודי ודפי נחיתה רלוונטיים.
המבנה של חשבון פרסום מקצועי בגוגל עשוי שלא לשקף את ההיררכיה הזאת במדויק, אבל ארגון החשבון באופן זה יאפשר לכם לשמור על סדר מתחילת הקמפיין שלכם, מה שיכול להשפיע באופן משמעותי על מדדי תוצאות התשלום לפי קליק, כמו ציון איכות.