איך כותבים תוכן שיכניס טראפיק לאתר האינטרנט שלכם?

חווית משתמש

בעולם הדיגיטלי רוב הגולשים מבצעים לא מעט שיעורי בית – בטרם ביצוע כל רכישה ולכן מספר ביקורים באתרכם משפיע באופן ישיר על כמות הפניות שתקבלו. אז איך כותבים תוכן שיכניס טראפיק לאתר? כל הטיפים בכתבה הבאה

אל תחשבו על גוגל – תחשבו על הגולש

כתיבת תוכן עבור מנוע החיפוש הגדול בעולם מהווה את אחת הטעויות הכי גדולות שנעשות בתחום הכתיבה. למעשה, אם אתם רוצים לייצר תוכן שיביא לכם יותר טראפיק, נסו לחשוב על התוכן שהגולשים שלכם ירצו לקרוא והתעלמו מכמה תבניות של מקדמי אתרים. אחרי הכל, בסופו של דבר אתם עושים עסקים עם אנשים וזו ההזדמנות להראות שאתם שולטים בחומר.

העניקו ערך מוסף בכל כתבה, פסקה או משפט

בכדי ליצור יותר תנועה באתר, כדאי להעניק ערך מוסף בכל כתבה. נסו ליצור תוכן אשר יעזור לגולשים שלכם לפתור בעיות אשר מטרידות אותם בחיי היום יום ותוכלו לבלוט בתוצאות הראשונות בתוצאות החיפוש. אל תפחדו גם מתוכן ארוך יותר כגון מאמרים בני 1000 או אף 2000 מילים. אם זה מעניין, זה יגרום לאנשים לבוא ואפילו להישאר. בנוסף, שקלו להוסיף גם מאמרי אורח של בלוגרים מובילים.

כתבו מדריכים בתחום התמחותכם

זה לא ממש משנה אם אתם עוסקים בבניית אתרים או בתחום האינסטלציה, חשוב ליצור מדריכים של DIY באתר שלכם. בזמנים האלו אנשים רוצים לנסות ולעשות את הדברים הקלים באופן עצמאי ולכן ניתן יהיה ליצור מאמרים ייעודיים לכם. העניין יגביר את מעורבות הגולשים בתוך האתר ויאפשר לכם ליהנות מיותר ויותר גולשים חדשים בכל חודש. וכאשר הם לא יצליחו? הם פשוט יפנו אליכם!

הוסיפו מחירונים באתר

כיום אנשים רוצים לקבל תשובות ומהר! לכן, שווה לכתוב מחירונים מפורטים באתר ולעלות ראשונים בתוצאות החיפוש כאשר אנשים מתעניינים בעלות השירות שלכם. אם אתם עוסקים בתחום ה- SEO, שווה להוסיף תוכן הנוגע לעניין של מחיר קידום אתרים ולגעת בכל האספקטים שבנושא. והבונוס: הלקוחות גם יבקרו יותר באתר וגם לא יתמקחו איתכם על המחיר.

השתמשו בכותרות מעניינות

בכדי שאנשים ירצו לבקר דווקא באתר שלכם, אתם חייבים להשתמש באופן חכם בכותרת הראשית ובכותרות המשנה. נסו ליצור כותרות אשר ימשכו את הגולשים להקליק עליהם בכדי לקבל את המידע שאותו הם רוצים. השתדלו להיות מקוריים, יצירתיים ומצחיקים – בכדי לזכות בתשומת הלב של הגולשים ולקבל בתמורה הרבה יותר טראפיק לאתר.

בדקו מה אנשים מחפשים

בכדי ליצור טראפיק באתר – חשוב שתכתבו על הנושאים שאותם אנשים מחפשים. בדקו בקבוצות פייסבוק מהם הנושאים החמים, השתמשו בגוגל טרנד בכדי להיות עם היד על הדופק ואל תשכחו את כלי מילות המפתח של גוגל. מדובר בכלים חינמיים שיעזרו לכם לגעת בנושאים הכי לוהטים ולקבל יותר טראפיק לאתר.

 

 

 

מאמרים נוספים
בואו נדבר :)